Dostęp do USOS

W celu nadania dostępu/zmiany uprawnień do USOS należy

Wchodzimy na stronę: ds.uw.edu.pl

Wybieramy kolejno:
– Zobacz generator dokumentów
– Zaloguj się kontem UW
– Logujemy się kontem CAS (tak jak do usosweb) lub AD (Active Directory)
– Utwórz dokument
– wniosek o nadanie uprawnień w systemach USOS
– W polu „Wybierz system, do którego będzie generowany wniosek” wskazujemy jeden interesujący nas wniosek, do wyboru mamy kilka systemy – wybieramy:
USOS/usosadm („Szary USOS” i „Zielony USOS”)
– Wypełniamy pozostałe pola
– Zapisujemy wprowadzone dane za pomocą „Zapisz i zakończ edycję”
– Wybieramy: „Przejdź do listy dokumentów oczekujących” lub „Oczkujące”
– Wyszukujemy interesujący nas wniosek i wybieramy „Do druku”
– Wydrukowany dokument należy przekazać do podpisu przełożonemu

Podpisany i zeskanowany formularz należy złożyć elektronicznie w:
https://it.jira.uw.edu.pl/servicedesk/customer/portal/10/create/154

Do it.jira.uw.edu.pl można zalogować się z użyciem konta AD (Active Directory)

Formularz nie zostanie przyjęty do realizacji, jeżeli został wypełniony ręcznie lub wymagane pola nie zostaną poprawnie wypełnione.

Uwaga!

Rola „Planista 2” potrzebuje akceptacji Biura Ewidencji Nieruchomości UW  http://ben.uw.edu.pl/system-planista/ 


Jestem pracownikiem, nie mam hasła CAS, co mam zrobić?
Hasło CAS można odzyskać na stronie logowanie.uw.edu.pl wybierając „zapomniane hasło”. Odzyskanie hasła jest możliwe tylko poprzez podanie poprawnego adresu email. W przypadku kiedy ten sposób odzyskania hasła nie będzie możliwy należy skontaktować się z wydziałowym dziekanatem.

Pomoc w sprawie konta CAS przez system zgłoszeń JIRA IT. 

Nie mam hasła AD (Active Directory), co mam zrobić?
Hasło dla konta AD (Active Directory) można ustawić na stronie mojekonto.uw.edu.pl logując się kontem CAS.

Jaka jest nazwa mojego konta AD (Active Directory) ?
Nazwa konta AD (Active Directory) wyświetlana jest na stronie mojekonto.uw.edu.pl po  zalogowaniu się kontem CAS w zakładce „Moje konto” / „Hasło  Active Directory”

W przypadku problemów prosimy o kontakt w systemie obsługi zgłoszeń JIRA IT

Prosimy nie wysyłać formularza faxem.